Panasztétel és a termék visszaküldése

Mit kell tennem, ha…

Sérült csomagolást – terméket kaptam?

Azonnal írjon ki kárbejelentést a futár jelenlétében, hogy problémamentes reklamációs eljárást tudjunk elindítani. Még akkor is írja ki, ha a csomagolás sérült, de a termék rendben van. Kérjük, mielőbb csomagolja ki, hogy megbizonyosodjon arról, hogy minden rendben van. Ne felejtse el fényképpel dokumentálni a teljes folyamatot (csomagolt doboz, kicsomagolás után magát a terméket), majd lépjen kapcsolatba velünk.

Nem találta a számlát a szállítmányban?

A számlát a rendelés adataival együtt e-mailben küldjük. Ha nem kapott visszaigazoló e-mailt, ellenőrizze a SPAM mappát, majd lépjen kapcsolatba velünk. A számlát azonnal elküldjük Önnek.

Rossz számlázási adatokat adott meg?

Az előlegszámlát a rendszer az Ön által megadott adatok alapján automatikusan állítja elő, ha téves adatokat adott meg és a rendes számlán is hibás adatot talált, írjon nekünk vagy lépjen velünk kapcsolatba ügyfélszolgálati vonalunkon keresztül.

Hiányzik a termék valamelyik eleme vagy alkatrésze?

Egy majdnem tökéletes rendszert is néha befolyásolhat az emberi tényező. Ha valami lemaradt a csomagolásban, ne habozzon, és tudassa velünk a info@gastrokonyha.hu oldalon, vagy lépjen kapcsolatba velünk.

Nem találja az összeszerelési útmutatót?

Azokhoz az árukhoz mellékeljük az összeszerelési és kezelési utasításokat, amelyeknek a természete ezt megkívánja. Ha véletlenül kidobta a csomagolással együtt, vegye fel velünk a kapcsolatot az info@gastrokonyha.hu e-mail címen, azonnal elküldjük Önnek a kézikönyvet.

Nem elégedett a termékkel, vagy ki szeretné cserélni?

Ha a termék nem felel meg az elvárásainak, jelezze felénk! Gondoskodunk róla, hogy ezt helyrehozzuk. Előre is köszönjük, hogy kicsomagolás után nem dobja ki azonnal a csomagolást! A termék visszaküldése esetén csak az eredeti csomagolásban lehetséges a visszaküldés.

Felhívjuk figyelmét, hogy az adóazonosító szám alapján vásárolt termékek, ill. a termék visszaküldése nagykereskedelmi ügyfelek számára nem lehetséges.

Alkatrészek


Kérjük, küldje el ajánlatkérését az alábbi e-mail címre: info@gastrokonyha.hu, és tüntesse fel a modellt, a sorozatszámot és az alkatrész leírását.Figyelmeztetés: A szállítási határidők a gyártók elérhetőségétől függnek. Mindent megteszünk annak érdekében, hogy az alkatrészeket a lehető leghamarabb kézbesítsük.

Tájékoztató vállalkozók részére


Az adószámmal történő vásárlás esetén az elállásra és a reklamációkra a kereskedelmi törvény (az 513/1991. sz. törvény) vonatkozik. A vállalkozókra e törvény speciális rendelkezései érvényesek. Az adószámmal történő vásárlás és a fogyasztói vásárlás közötti különbségekről további információkat az általános szerződési feltételeinkben talál.

Kapcsolat: info@gastrokonyha.hu

Kosár

close